Training

Commercieel luisteren

Doelgroep
8 Accountmanagers bij Young Capital

Vraag
Hoe kunnen we effectief omgaan met verschillend klantgedrag en sneller de vraag achter de vraag ontdekken?

Voorbereiding
Persoonlijke intake met persoonlijk praktijkcases, invullen DISC profiel, voorbereidingsopdrachten bij elke trainingsbijeenkomst, doorlezen enkele hoofdstukken uit boek ‘Commercieel luisteren’

Thema’s in de training
Verwachtingen managen, zelfbewust communiceren, over de deal heenkijken, inzicht in verschillende gedragsstijlen (DISC), regie hebben, meta communicatie, beïnvloedingsvaardigheden, veel oefenen praktijkcases en lastige situaties, uitwerken persoonlijke actiepunten en borging

Na de training
Uitvoering ‘buddy systeem’, voortgang leerdoelen samen met leidinggevende bespreken, oefeningen uit het boek ‘Commercieel luisteren’ doen

Resultaat
Accountmanagers zijn relaxt en authentiek in klantgesprekken. Zij ‘werken’ minder hard en halen meer resultaat uit bestaande relaties

Tijd
3 hele dagen verdeeld over een periode van 6 maanden

 

"Absolute aanrader voor iedereen!!"

Lotte

"Ik heb al tig trainingen achter de rug en ik kan rustig zeggen dat de driedaagse training van Marc de training is waar ik het meeste aan heb gehad. Marc pakt het precies goed aan; theorie/praktijk ratio, de manier van vertellen, de kennis, genoeg pauzes, alles klopte."

"Je krijgt hele concrete tips en tricks die je meteen in praktijk toe kan passen. Daarnaast geeft het een erg goed inzicht in je eigen gedrag en hoe dat zich verhoudt tot dat van een ander."