Training

Sales in zakelijke dienstverlening

Doelgroep
Trainees van YoungCapital Next bij Centraal Beheer – Achmea

Vraag
Hoe kunnen trainees gelijkwaardige gesprekken voeren en meer sparren met klanten?

Voorbereiding
Uitgebreid intakegesprek met verantwoordelijke voor het Traineeship bij Next en Centraal Beheer, persoonlijke intake met ontwikkeldoelen per deelnemer, doorlezen enkele hoofdstukken uit boek ‘Commercieel luisteren’

Thema’s in de training
Gespreksstructuur, communicatieniveaus, Luisteren Samenvatten Doorvragen, zelfbewust communiceren, vraag achter de vraag onderzoeken, meta communicatie, commerciële luistervaardigheden en inzichten, beïnvloedingsstijlen, veel oefenen praktijkcases, uitwerken persoonlijke actiepunten en borging

Na de training
Oefenen in de praktijk en met elkaar meeluisteren, inzetten ‘buddy systeem’, voortgang leerdoelen samen met leidinggevende bespreken

Resultaat
Trainees hebben praktische handvatten gekregen en communicatieve skills ontwikkeld om als volwaardig sparringpartner naar hun klanten te kunnen optreden

Tijd
3 dagen verdeeld over een periode van 6 maanden

 

"Een salestraining die verder reikt dan sales. Het levert je inzichten op die je als persoon verder kunnen helpen"

"Geeft niet alleen de kennis over hoe de juiste gesprekspartner te zijn. Deze training creëert een betere versie van jezelf! "

"Echt een hele goede en leerzame training. Een hele fijne afwisseling van theorie en leuke praktijkoefening. Je gaat echt diep in op de leerstof en zorgt dat we dit ook goed in de praktijk kunnen gebruiken. "